м. Маріуполь, вул. Таганрозька, 199
факс +38 (0629) 587 389, +38 (097) 062 98 96

mpla64@ukr.net

ВСТУП

Прагнення до знань, психологічна готовність молодого педагога  до об’єктивної потреби навчатися протягом своєї кар’єри є безперечним гарантом його професійного становлення

( В.Сухомлинський).

Робота з педагогами-початківцями в Маріупольському професійному ліцеї автотранспорту починається   під час їхньої першої зустрічі з адміністрацією навчального закладу.  Вже у бесіді з директором та його заступниками вони мають отримати інформацію про навчальний заклад, традиції колективу, статут та Правила внутрішнього розпорядку.

Орієнтовний алгоритм роботи заступників директора та методиста з педагогом-початківцем

1. Ознайомлення педагога-початківця з правилами внутрішнього  розпорядку ПТНЗ, з рівнем знань учнів, їхніми особливостями.

2. Ознайомлення  педагога-початківця з його правами й обов’язками.

3. Закріплення за педагогом-початківцем наставника.

4. Надання допомоги в плануванні роботи (програми, вимоги до навчально-плануючої документації та звітності, календарних і поурочних планів, до ведення зошитів,).

5. Ознайомлення педагога-початківця з системою виховної роботи в ПТНЗ.

6. Реалізація методичними комісіями заходів щодо вдосконалення професійної майстерності педагога-початківця.

7. Складання зручного розкладу уроків для взаємовідвідування уроків педагогом-початківцем і наставником.

8. План роботи з молодими фахівцями.

9. Контроль за роботою педагога-початківця.

Список
педагогічних працівників-слухачів
Школи молодого педагога у 2017 – 2018 навчальному році

ПІБ працівника

Посада

1

Ніколаєва О.І.

викладач історії

2

Уніят М.А.

викладач матеріалознавства

3

Артюхов А.Г.

викладач фізичної культури

4

Яковлєв М.В.

викладач фізичної культури

5

Міхньова Г.А.

викладач англійської мови

6

Дернова Г.О.

викладач правознавства

7

Бабанов Г.І.

майстер в/н

8

Луковніков В.А.

майстер в/н

9

Шерман Р.С.

майстер в/н

10

Біткіне С.Г.

майстер в/н

Copyright © 2020. МПЛА 64