м. Маріуполь, вул. Таганрозька, 199
факс +38 (0629) 587 389, +38 (097) 062 98 96

mpla64@ukr.net

 

ПІБ працівника

Посада

ПІБ наставника

1

Жигжжавин Е.Д.

викладач фізичної культури

Ткаченко В.В.

2

Челахова А.А.

майстер в/н

Дмитрієва Т.І.

3

Асаула О.В.

майстер в/н

Дмитрієва Т.І.

4

Маркова С.С.

майстер в/н

Андрієнко О.О.

5

Іванченко В.В.

майстер в/н

Давидюк О.В.

 

 

ПІБ працівника

Посада

1

Маркова Н.А.

викладач фізичної культури

2

Славінська О.В.

викладач англійської мови

3

Бабанов Г.І.

майстер в/н практичного водіння

4

Сюбаєв А.А.

майстер в/н

5

Біткіне С.Г.

майстер в/н

6

Кутєпкіна Ю.С.

практичний психолог

Сайти з корисною інформацією

Сервіси та хмарні технології

Каталоги
Українська мова та література
Інформатика
Інше

Прагнення до знань, психологічна готовність молодого педагога  до об’єктивної потреби навчатися протягом своєї кар’єри є безперечним гарантом його професійного становлення

( В.Сухомлинський).

Робота з педагогами-початківцями в Маріупольському професійному ліцеї автотранспорту починається   під час їхньої першої зустрічі з адміністрацією навчального закладу.  Вже у бесіді з директором та його заступниками вони мають отримати інформацію про навчальний заклад, традиції колективу, статут та Правила внутрішнього розпорядку.

Детальніше...

  1. Шляхи підвищення рівня викладання уроків теоретичного та виробничого навчання.
  2. Модель сучасного уроку.
  3. Проблеми педагогічного досвіду. Індивідуальна методична робота педагогічного працівника.
  4. Роль класного керівника та майстра в/н у підвищенні рівня розвитку групи і виховання кожного учня.
  5. Психолого-педагогічна культура педагога. Мистецтво спілкування. Проблеми толерантності.
  6. Організація самостійної роботи учнів при вивченні інформаційних технологій.
  7. Використання особливостей пам’яті учнів у процесі навчання.
  8. Урок – основна форма організації навчання. Структура уроку виробничого навчання.
  9. Вимоги до пробних кваліфікаційних робіт.
  10. Підвищення рівня загальної та фізичної культури учнів. Основи спортивного тренування. Здоровий спосіб життя.
  11. Комплексно-методичне забезпечення уроків теоретичного та виробничого навчання.
  12. Індивідуальний підхід до учнів. Введення елементів інтелектуального змагання та технологій ігрової педагогіки на уроках.
  13. Заповнення журналів теоретичного та виробничого навчання. Правила ведення звітної навчальної документації.
  14. Прийоми та методи активізації навчального процесу.
  15. Організація виховної роботи класного керівника та майстра в/н у групі.
  16. Психологія спілкування (викладач-учень). Засоби вирішення конфліктних ситуацій. Психологічний клімат у групі.
  17. Дії в екстремальних ситуаціях. Організаційна та керуюча роль класного керівника та майстра в/н у надзвичайних умовах. Надання першої медичної допомоги.
  18. Активні методи навчання, як основа підвищення пізнавального інтересу учнів. Складові ефективності уроку.
  19. Загальні методи навчання та їх класифікація. Форми організації навчання.
  20. Соціально-педагогічний клімат у колективі. Педагогічні конфлікти: види, причини виникнення. Конфлікт у взаємодії «викладач(майстер) – учень (учні).
  21. Педагогічне спілкування як взаємодія. Стиль педагогічного спілкування. Ускладнення, що виникають у процесі спілкування.
  22. Позакласна виховна робота. Колективні творчі справи. Методи активізації інтересу до позаурочної колективної діяльності.
  23. Методика проведення уроків теоретичного навчання. Перевірка й оцінювання успішності учнів. Складання плануючої документації.
  24. Методи проведення уроків виробничого навчання. Складання плануючої документації майстром виробничого навчання.
  25. Проблеми відставання учнів у навчанні: ознаки, причини. Робота з відстаючими учнями.
  • 1
  • 2

Copyright © 2020. МПЛА 64