Тиждень природничих наук та математики в МПЛА

Доброю традицією у нашому ліцеї є проведення предметних тижнів. Ця форма роботи з учнями формує у здобувачів освіти інтерес до здобуття нових знань з різних навчальних дисциплін.

 

Отже, з 17.02.2020 по 21.02.2020 у ліцеї було проведено тиждень математики, фізики та інформатики. Всі, так чи інакше, були задіяні: хтось готував матеріали, хтось приймав участь, а хтось – просто спостерігав, але теж при цьому робив для себе якісь відкриття та висновки.

 

Мета заходів – привернути увагу учнів до точних наук, показати їх красу, практичну спрямованість, ознайомити з маловідомими фактами, фізичними явищами, розвивати інформаційну культуру учнів, показати значущість і роль математики, фізики, інформатики в сучасному динамічному суспільстві.

 

17.02.2020 викладачем Н.В.Войновою було проведено виховний захід «Іван Пулюй – життя в ім’я науки та України», присвячений 175-річчю з дня народження без перебільшення, видатного вченого, напрацювання якого були знаними й оцінені в Європі. Водночас це була людина, що прислужилася українській культурі.

 

18.02.2020 викладач І.О.Ярошова провела турнір «Математика – цариця наук» серед здобувачів освіти ІІ курсу. Переможцем стала команда 23 групи.

 

19.02.2020 Н.В.Войнова провела квест «Мозголоми» серед учнів І курсу. Перемогу здобула команда групи №13. А учні ІІІ курсу побували на імпровізованому ЗНО. Майбутнім випускникам була запропонована ця можливість для того, щоб зрозуміти всю відповідальність та серйозність справжнього зовнішнього незалежного оцінювання.

 

20.02.2020 було проведено тестування з інформатики «Правові аспекти безпеки в Інтернет» та конкурс виробів з пластика.

 

Також учні усіх груп розв’язували різноманітні ребуси, кросворди, цікаві завдання PISA із математики та природничо-наукових дисциплін.

 

В кінці тижня відбулася урочиста лінійка з нагородженням переможців та активних учасників.

 

Участь здобувачів освіти у заходах в межах тижня математики, фізики та інформатики сприятиме розвитку логічного мислення, розширенню наукового світогляду, а також здобувачі освіти, переконались у тому, що ці «сухі» предмети можуть бути цікавими і потрібними.